Ik had een tijd geprobeerd wifi bellen in te schakelen, maar ik heb diverse gespreken met mensen gehad die me niet verstonden of er zat vertraging in de lijn enz.Na het uitzetten van wifi bellen was het probleem opgelost ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben? Zoja zal ik een ticket aanmaken en misschien kunnen ze bij murena het oplossen. Ik heb een fp 6 met de laatste update 3.7 geloof ik.
Geen probleem hier. Nothing Phone (1) met 3.7-A16. Misschien eens kijken of helemaal uitzetten, een paar seconden uitlaten, en weer aanzetten helpt? Ander idd even een foutmelding doen.
Dankje voor je reactie, ik heb van alles geprobeerd mn router gereset en uitzetten van de optie van wifi bellen maar verder dan dat kom ik niet!? Maar bij jou werkt het dus wel goed dat betekent dan voor mij dat het of aan mijn telefoon ligt of routers of sofrware! Maar had de hoop dat er iemand het probleem ook heeft of gehad en misschien een oplossing heeft.Dus al jij of iemand anders iedeën heeft laat het me weten.
Ik heb wel vaker gelezen, in de Engelse community, dat er problemen met wifi-bellen worden genoemd. Je zou iig een volgende update kunnen afwachten om te kijken of het probleem blijft bestaan. Je kunt ook proberen te bellen via een andere router bij vrienden of familie.