Goedendag.
Iik heb DigID geinstalleerd, werkt prima. Nu krijg ik in de app de melding ‘Er is een update beschikbaar’ (tekst die erbij staat zegt dat ik kan updaten in de Google Play store). Als ik dan op de update-knop druk, dan kom ik in the App Lounge terecht maar geen update. In de App Lounge staat ook geen update van DigID.
Iemand een idee?
/e/OS 3.7.1, FairPhone 6
1 Like
Welke versie van de app heb je geïnstalleerd? Zo te zien is de nieuwste versie 6.17.1. Als je die hebt, zou ik de update-melding gewoon negeren en gewoon wachten tot er een nieuwe versie in de app lounge verschijnt. Of kun je de app niet gebruiken vanwege die update-melding?
Heb je de Google playstore geïnstalleerd? Dat werkt niet zo goed op een degoogled device.
Anders kan het zijn dat de app lounge bevroren is. Daar heb ik ook wel eens last van. Soms volstaat het te rebooten. Anders kan het nodig zijn om de app te resetten dmv het verwijderen van de cache en opslag en opnieuw in te loggen.
Hi, even antwoord naar jullie beiden 
Ik heb DigID 6.7.1 en die werkt zonder problemen. Vreemd genoeg is nu de ‘er is een update beschikbaar’ weer verdwenen. Zou dit te maken kunnen hebben met App Lounge die ‘bevroren’ is?
Ik heb geen Google Playstore geinstalleerd.Nah, d’r is een reden waarom ik /e/OS heb draaien 
Ik zal de cache in de gaten houden de volgende keer
Eerder las ik ergens op dit forum dat iemand had geprobeerd de google store erop te krijgen, dus vandaar.
De nieuwste versie is volgens mij 6.17.1 dus dan is het wel nuttig te updaten. Misschien wordt het probleem verholpen door digid opnieuw te installeren?