Grassfeld app werkt niet op een fp6 met eos

Ik heb geprobeerd de boekhoud grassfeld app te installeren en dat mislukte omdat ik niet kon inloggen.

Ik kreeg de melding bij inloggen:

“Geen permissie voor deze actie"

Heeft iemand ervaringen hiermee.

Groeten Jan

Regain your privacy! Adopt /e/OS the deGoogled mobile OS and online services

Hallo Jan,

Welkom op het forum!

Zelf heb ik geen ervaring met deze app maar heb je geprobeerd om tijdelijk trackers toe te staan om te kijken of de app dan wel werkt?

Dank voor je bericht. Het valt mij vooral op dat de apps die via Google Pay lopen niet werken. Dit gaat dus op voor apps waarbij ik de betaling via Google Pay heb gedaan.

Weet jij of die observatie klopt?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten

Jan

Ik heb zelf geen ervaring met betaalde apps, maar misschien helpt het om een Google account toe te voegen onder Settings>App Compatibility>Google Accounts, als je dat nog niet gedaan hebt. Ik zie dat je daar ook “Allow apps to find accounts” aan kunt zetten. Zou ook kunnen helpen.

Je kunt in elk geval voor zover ik weet geen app-abonnementen die in de Play Store zijn afgesloten herstellen in /e/OS.

1 Like

Dank voor je antwoord. Dit is handig om te weten bij aankoop apps. Weet jij of het mogelijk wordt in toekomstige versies van eos dat dit wel gaat werken. Als ik dat weet kan ik de abonnementen voortzetten. Bedankt alvast voor je hulp en reactie.
Groeten Jan

Dat is tegenstrijdig met de grondbeginselen van /e/OS dus dat zie ik niet gebeuren. :sweat_smile: