De app Mijn KIA (Nederland) werkt niet meer. Ik kan daardoor niet meer zien of mijn auto goed oplaadt. Hij is zichtbaar in de applounge maar bij aanklikken wordt de app niet gevonden.
Graag hulp
Mvg
Liesbeth
De app Mijn KIA (Nederland) werkt niet meer. Ik kan daardoor niet meer zien of mijn auto goed oplaadt. Hij is zichtbaar in de applounge maar bij aanklikken wordt de app niet gevonden.
Graag hulp
Mvg
Liesbeth
Ik denk dat er een nieuwe KIA app beschikbaar is :
Klopt en de nieuwe app is niet meer beschikbaar in de app lounge van e/os…
Hij deed het gisteren nog wel
MRTN community@e.email schreef op 1 augustus 2026 21:39:36 CEST:
Bij mij is de app wel beschikbaar
App Lounge versie: 2.19.2
/e/ OS versie: 4.1.1-a14-20260719651758-official-FP4
Je zegt dat de app niet meer beschikbaar is, maar het gister nog wel deed. Wat bedoel je precies: Kun je ‘m niet installeren of krijg je de app die al op je telefoon staat niet meer geopend?
Ik krijg net als @MRTN de app gewoon te zien in de app lounge en hij installeert ook
Heb problemen met meer apps. Net cache en opslag van de applounge leeg gemaakt. Ga straks nog een keer proberen
MRTN community@e.email schreef op 1 augustus 2026 22:29:56 CEST:
Someone replied to your post.
| MRTN
August 1 |
- | - |
Bij mij is de app wel beschikbaar
App Lounge versie: 2.19.2
/e/ OS versie: 4.1.1-a14-20260719651758-official-FP4
Visit Topic or reply to this email to respond.
To unsubscribe from these emails, click here.
– Verstuurd met /e/OS Mail.
Probleem opgelost!
Dank voor het meedenken
MRTN community@e.email schreef op 1 augustus 2026 21:39:36 CEST:
Hoi,
Het bleek aan de app lounge te liggen. Heb cache en opslag daarvan geleegd en opnieuw de kia app kunnen installeren.
helicase community@e.email schreef op 1 augustus 2026 22:42:25 CEST:
Someone replied to your post.
| helicase
August 1 |
- | - |
Je zegt dat de app niet meer beschikbaar is, maar het gister nog wel deed. Wat bedoel je precies: Kun je ‘m niet installeren of krijg je de app die al op je telefoon staat niet meer geopend?
Ik krijg net als @MRTN de app gewoon te zien in de app lounge en hij installeert ook
Visit Topic or reply to this email to respond.
To unsubscribe from these emails, click here.
– Verstuurd met /e/OS Mail.