Ik had graag geweten of de bank app revolut bij jullie start bij. A15 en v3,2
Bij mij helaas niet meer en dat is verdomd niet fijn dat de bank app niet meer werkt. Ik zoek.nu te wachten op v3.3 maar ik zie nergens dat ze met revolut bezig zijn
Ik had graag geweten of de bank app revolut bij jullie start bij. A15 en v3,2
Bij mij helaas niet meer en dat is verdomd niet fijn dat de bank app niet meer werkt. Ik zoek.nu te wachten op v3.3 maar ik zie nergens dat ze met revolut bezig zijn
Bij mij werkt de app al langer niet meer. Fairphone 5 versie 3.2, maar gestopt met werken sinds versie 3.0.1
Als ik nu probeer om de app te installeren wordt er in de App Lounge geen versienummer van de Revolut app getoond.
Datzelfde gebeurt ook bij de SNS bank app, die tot 19/11 wel gewoon nog werkte op mijn huidige E/OS versie.
Bijzonder daarbij is dat op een tweede toestel met een community versie van E/OS (ook 3.2) de SNS app nog wel gewoon werkt. De Revolut app is daar ook te installeren, maar geeft een melding dat hij niet werkt op een gerootte telefoon.
Als Revolut blijft weigeren privacy vriendelijke toestellen te supporten, waarom stap je niet over? Wel even duidelijk maken aan Revolut WAAROM je overstapt (hoe meer mensen dat doen…) en dan lekker naar N26 of Openbank. Laatste gebruik ik al jaren als primary account. Je belt ze… binnen 1 minuut een Nederlands sprekende PERSOON aan de lijn. Enig nadeel (althans volgens sommigen): geen iDeal. Als dat een dealbreaker is dan N26. Alhoewel ik persoonlijk de app veel te ingewikkeld vind. Tja. Duitsers en IT.
Issue is gesloten, dus de devs zijn er niet meer mee bezig. Best een Gitlab account aanmaken en vragen om het terug te openen, en hopen dat er dan wat beweegt…
Heb je bij Instellingen → Systeem → microG → Play Store diensten alles aan staan?
Ja alles staat aan. Hetzelfde probleem. Ik probeer straks de shelter workaround nog een keer