Uit andere post (sorry, het lukt me niet op hier een reply op te doen)
leerde ik al dat cliënt synchronization uit moet staan, zie screendump. Dus dat gedaan, alle bestanden weggegooid. Inderdaad is de storage dan zo goed als leeg. Maar een uur later, zit de opslag gewoon weer vol. Moet ik nog ergens anders een vinkje aan/uitzetten?
