Agenda Afspraken geschiedenis verwijderen en herinneringen

Hoi,

Kan ik ergens instellen dat ik afspraken die zijn verstreken automatisch kan laten verwijderen.
Nu krijg ik telkens een scherm in Mozilla Thunderbird met de vraag of ik de afspraak of de hele reeks wil verwijderen.

Op zich niet zoń probleem maar ik heb ook de verjaardagskalender vanuit mijn murena contactpersonen toegevoegd. Nu krijg is steeds een herinnering van een verjaardag die al is geweest en het lukt mij niet om deze afspraak te verwijderen. Wellicht omdat dit gesynchroniseerd wordt, maar vanuit Murena lukt het mij niet om de herinneringen uit te schakelen.

Elke keer als ik thunderbird opstart op mijn laptop krijg ik deze herinnering.
Als ik op verwijderen klik dan gebeurd er niets. Thunderbird blijft mij herinneren.
Ik kan alleen op het blauwe kruisje klikken en verder, maar dan komt deze melding de volgende keer gewoon weer terug in beeld.

Ik heb geprobeerd om deze afspraak aan te passen door de herinnneringen uit te schakelen maar dit lijkt ook niet te werken.

Wellicht dat dit probleem te maken heeft met het synchroniseren en omdat de verjaardagen natuurlijk staan opgeslagen in mijn Murena Contacts.

Het enige wat ik kan doen is het negeren en steeds wegklikken of de verjaardagskalender verwijderen uit Thunderbird. Maar dat is natuurlijk niet wat je wilt.