Mijn oude telefoon (iPhone SE 2016) houdt het nog steeds vol, maar ik heb er nu al geruime tijd een Teracube 2e zirconia naast om ervaring op te doen met e/os op een beter repareerbare telefoon. Helaas kan ik alleen apps testen als het mogelijk is die op twee apparaten actief te hebben. Dat lukt met de ASN Bank app en de DigiD app prima. Maar bijvoorbeeld de ICS app [creditcardapp] werkt maar op een telefoon tegelijk.
Maar mij valt op dat de ASN Bank app met e/os veel trager is dan op die oude iPhone. Je moet je echt inhouden om niet nog een keer op het scherm te drukken en een paar seconden wachten op reactie. Is dat ook jullie ervaring?
Jammer is dus dat je niet alle apps (volledig) kunt testen, zolang die ook actief zijn op een andere telefoon. Zo kan ik bij een buitenlandse bank wel mijn saldo checken onder e/os, maar het identificatiedeel voor transacties kun je maar op een telefoon tegelijk hebben. Er is dus geen garantie dat na een overstap alles werkt - of blijft werken, aangezien apps na een update soms ineens Google nodig hebben.