Hallo Nederlandse /e/OS gebruikers ! Kunnen mensen die DigiD gebruiken op hun telefoon mij een DM sturen als ze willen helpen om iets te testen? Dank!
Edit: geen extra DMs meer nodig dank! Maar voor iedereen voel je vrij om te reageren hieronder op het DigiD probleem dat het “switchen” tussen apps niet meer lijkt te werken.
Misschien wil je uitleggen waarom… Sinds enige tijd lijkt de link tussen apps niet meer goed te lopen. Bijv de berichtenbox van de overheid heeft de digid-app nodig, maar “kan 'm nietvinden”. Terwijl de digid-aop verder prima werkt.
Dat is mijn probleem, waar ik een antwoord op zoek.
Als het alleen gaat over de toegang tot de berichtenbox , dan is het toch eigenlijk geen probleem.
Die hele berichtenbox is een totaal nutteloos iets, wat weer bedacht is door flink team van nutteloze ambtenaren en weer heel veel geld kost van de belastigbetaler.
Er staat nooit maar dan ook echt nooit iets echt nuttigs in, enige wat erin staat is , belastingdienst heeft een document klaarstaan, de gemeente heeft een document klaarstaan, het uwv heeft een document klaarstaan.
Dus dan moet je alsnog bij de beastingdienst of gemeente inloggen.
Aan de kop van het mailbericht heb je al genoeg, dan weet je wie er een document heeft klaarstaan en dan kan je meteen bij die betreffende instantie inloggen.
Heerlijk, een leven zonder DigiD. Als de roverheid iets van me wilt, sturen ze maar een brief. En ja, ik woon gewoon in Nederland. Minpunten? Voor een afspraak bij de gemeente moet ik bellen en langsgaan. So what. En voor de belastingaangifte gebruik ik papier of een gemachtigde. Wist je dat (semi)overheid nóóit alleen DigiD als communicatiemiddel mag aanbieden?