Installeren bank app op Fairphone 3+

Ik heb een rekening bij de Triodosbank. Weet iemand of ik de app van Triodos kan downloaden op een Fairphone 3+ met /e/solutions?

Heb je het al via Aurora store geprobeerd? Ik heb geen triodos maar kon zo wel SNS en ING gebruiken.

1 Like

Hier ook zonder problemen ASN kunnen downloaden en gebruiken via de Aurora Store. Ik heb de Triodos Bankieren NL app even via de Aurora Store gedownload en ik kan hem wel gewoon opstarten. Verder dan dat kan ik niet komen sinds ik geen account heb.

De Triodos app werkt op de FP3+, geinstalleerd via Aurora Store (v4.0.2.33). Ik kan de Triodos app niet vinden in de /e/ apps store. Als ik de app wil aanmelden zegt ie: “This app is already available or has been requested.”

Is er een manier om de aanvraag verder te onderzoeken, wanneer wordt een app toegevoegd? Ik heb liever maar 1 app store app op mijn telefoon, ipv 3 (/e/ apps, F-droid, Aurora Store…)

Hier staat meer info over hoe lang het ongeveer duurt etc. Alleen kan je de status niet volgen helaas.
Het zou inderdaad fijn zijn als de /e/ app store ook alle apps bevat.

Het is inmiddels al 2 weken denk ik dat ik com.triodos.bankingnl heb gecheckt.Zo te zien moet de issue geraised worden in Gitlab. Hold my beer!

2 Likes

Ik heb ook de ASN app via Aurora zonder problemen kunnen downloaden. Echter nu staat bij het openen vd app om binnen 31 dagen de app te updaten. Maar hoe? Want als je op de update download button klikt kom je bij Google Store terecht… Via Aurora zie ik geen opties. Weet iemand hoe dit te fixen?