Knab app via Aurora Store testen?

Even een oproep aan iedereen die ook Knab als bank heeft of gezamelijk wil helpen om hun app te testen.

Als je wilt helpen vraag ik het volgende:

-Download in jouw App-store Aurora-store en log anoniem in als dat kan. (laat dat graag even weten)
-Vertel ook even welk besturingssysteem je hebt: Android, Apple of Google vrije systemen zoals: Lineage OS, Sailfish of /e/.
-Download vervolgens de Knab-app in de Aurora-store en laat even in een reply weten ofdat deze bij jou wel werkt.

Ik wil namelijk zelf wat onderzoeken en hoop mogelijk met meerdere mensen meer invloed te kunnen uitoefenen, zodat Knab dit probleem hopelijk serieus gaat nemen.

Hi Michiel,

Ik heb afgelopen jaar een aantal keer bij Knab aangegeven dat hun app niet werkt op /e/OS, vermoedelijk vanwege microG. Knab leek niet te begrijpen wat het probleem is, en aangezien betalingen accorderen vanaf midden dit jaar enkel via de app mogelijk is ben ik overgestapt op een andere bank.

De volgende banking apps werken bij mij iig. wel goed op /e/OS: ASN, SNS, Triodos, N26.

Groet,

Maarten

2 Likes

Klopt en dat is ook precies de reden waarom ik ben gestopt met Knab, maar toch wil ik de moet even niet opgeven, aangezien vrijwel alle andere bankapps wel te vinden zijn op Aurora store en deze ook gewoon werken behalve Knab. Zelf heb ik ABN en ING, hoewel ik ING denk ik binnenkort ga inruilen voor terug naar de Rabobank. Ben niet zo blij met ABN.

Ik had ze al een mail gestuurd met een iets andere insteek, maar zou graag ook eens van anderen willen weten of de app bij hun ook niet werkt. Zowel met /e/ als gewoon Android of Apple.

Bij mij doet hij het ook nog steeds niet. /e/ OS.