Paypal uit de /e/ App store sluit automatisch af

Ik heb eindelijk weer een werkende PayPal account en had vervolgens de PayPal app geinstalleerd vanuit de /e/ App Store.

Echter na het inloggen en verificatie via SMS sluit de app zichzelf automatisch af.
Ik heb nog niet geprobeerd om de app te installeren vanuit Aurora, aangezien ik de app liever binnen haal vanuit /e/.

Zijn hier meer mensen die dit hebben ondervonden?

Paypal gebruiken zonder app is voor mij ook geen probleem maar wilde het toch even delen.

Regain your privacy! Adopt /e/ the unGoogled mobile OS and online servicesphone

Ik vertrouw de /e/ App Store zelf niet echt omdat het nogal onduidelijk is waar die APKs vandaan komen.

Ik heb wel Aurora Store gebruikt (waardoor mijn APK direct van Google Play af komt). Ik had zulke problemen met oude versies van PayPal, maar op recente versies werkt het voor mij wel goed. Dat is versie 8.2.2 van com.paypal.android.p2pmobile.

Mijn ervaring luid dat je PayPal versie minstens 8.0.1 moet zijn: [com.paypal.android.p2pmobile] PayPal Crash · Issue #1421 · microg/GmsCore · GitHub

Nu draai ik zelf Lineage met microG, dus het kan zijn dat mijn microG versie nieuwer is dan de jouwe (mijn versie van microG is 0.2.22.212658). Dus als het met nieuwere PayPal versie nog niet werkt gaat het waarschijnlijk vanaf de volgende /e/OS update wel goed.

1 Like

Ah, ja dat is idd een beetje onduidelijk.
Mijn Banking-apps komen ook van Aurora store en de app via Aurora store werkt inderdaad wel (versie 8.2.2)

Zo te zien heb ik hier inderdaad een oudere versie van MicroG ( 0.2.19.211515)

Ik las wel in een ander topic iets over een /e/ update naar 0.18, maar nog geen Stable-version.

Bedankt in ieder geval voor je uitgebreide antwoorden.

1 Like

Hallo ik heb een oplossing maar de tel. moet je wel rooten.

Itsme
Paypal
Argenta app
alles werkt.

Ik ben heel erg blij dat alles werkt ook met de laatste versies, geen gezeever of tijsdverlies meer