Smartphone mail-in: wij horen graag van jou

Voor enkelen van jullie, kan het flashen van je smartphone om een OS te installeren in enkele minuten gedaan zijn; voor velen is het echter onbekend terrein en een onmogelijke leercurve… DAT BEGRIJPEN WIJ!

Om dit probleem op te lossen, willen wij graag aanbieden om je smartphone te flashen als een in-mail service. Hoe dat werkt? Zo simpel als 1/2/3:

Wij sturen u een verzenddoos en een voorafbetaalde verzendsticker om uw geliefde telefoon naar ons te sturen.
Een deskundige technicus flasht uw telefoon met liefde en zorg, en installeert /e/.
Een paar dagen later, ontvang je je smartphone met /e/. Klaar voor gebruik en misbruik

Wij zijn benieuwd om te weten hoe veel je zou willen betalen voor zo´n service. Om het makkelijk te maken is dit inclusief het flashen van je smartphone, verpakkingskosten en niet te vergeten: ophaal en verzendkosten!

Beantwoord onze anonieme poll op Limesurvey hier

3 Likes

Is this service still available? I see this post is from 2019.

2 Likes

Ik heb zelf mijn telefoon laten flashen door Matthieu in Parijs. Helaas een slechte ervaring gehad door laposte collisimo, precies in de tijd dat de protesten in Parijs uitbraken. Mocht je gebruik willen maken van een service buiten Nederland om, dan adviseer ik je wel om de telefoon verzekerd en indien mogelijk aangetekend te laten verzenden. Liefst ook een koerierdienst welke ook in beide landen actief zijn. Voor FedEX schijn je een account te moeten aanmaken (wat ik zelf ook niet zou willen)ik werd het UPS. Maak niet de fout om het zo goedkoop mogelijk te willen verzenden. Zeker niet als het een telefoon met waarde is.