/*e/* werkt niet meer naar behoren

Ik heb nu meer dan een jaar /e/ installatie op mijn mobiele telefoon (een motorola MOTO G4 ) naar alle tevreden heid.

Maar vandaag wat vreemds gebeurd, mijn telefoon is zelf opnieuw opgestart of zo en is blijven hangen op het e teken, na dat ik de telefoon weer opgestart kreeg waren mijn applicaties er nog maar van de meeste de instellingen en de accounts verdwenen en al mijn contacten zijn verdwenen uit het adresboek en van de sim kaart??.

Nu kan ik de balk boven in met het wifi en zaklamp teken enz. niet meer uit rollen om bij de andere snel tekens te komen en onder aan bij het pijltje, rondje , vierkantje doe het rondje en vierkantje niks meer.

Is dit een bekend probleem ? Heeft iemand een oplossing om alles weer werkend te krijgen.

Ik ben zo slim geweest om na de /e/ installatie op mijn telefoon GEEN back-up te maken. :exploding_head:

Update : Bij de instelling voor geluid staat bij Beltoon telefoon : GEEN dit kan ik niet veranderen dit geld ook bij Standaardbeltoon voor meldingen en Standaardbeltoon voor alarm. Als iemand mij beld gaat er dus ook geen beltoon rinkelen

Kan ik misschien beter bij Back-up maken en resetten kiezen voor Fabrieksinstellingen herstellen of word bij deze optie ook /e / OS van de telefoon verwijderd ?

Op wat voor telefoon gebeurt het. Ik zie op mijn gigaset GS290 geen navigatie menu zie

Ik heb een een motorola MOTO G4

Op welke software draai je? En wat is de codename van je toestel? Athene,harpia of peregrine?

Bedankt voor de reacties

Ik weet niet of ik de juste naam heb gevonden maar ik kom bij telefoon status Guava (7) tegen

UPDATE : Bij de instelling voor geluid staat bij Beltoon telefoon : GEEN dit kan ik niet veranderen dit geld ook bij Standaardbeltoon voor meldingen en Standaardbeltoon voor alarm. Als iemand mij beld gaat er dus ook geen beltoon rinkelen

Kan ik misschien beter bij Back-up maken en resetten kiezen voor Fabrieksinstellingen herstellen of word bij deze optie ook /e / OS van de telefoon verwijderd ?

Ik zou een backup maken en dezelfde software nogmaals installeren met een dirty flash.

Weet je zeker dat je nog ruimte hebt op je telefoon. Meeste besturings sytemen kunnen erg raar doen als ze geen ruimte hebben om bestanden te schrijven.

Ik had nog iets meer als 4 GB geheugen.

Ik heb ondertussen de mogelijkheid van Fabrieksinstellingen herstellen gebruikt en alles werkt weer zoal daar voor, wat er mis is gegaan blijft de grote vraag.

erg bedankt voor jullie reacties en het mee denken :+1:

1 Like