Echo tijdens het bellen

Hallo,

Ik ga de vraag nog maar een keer stellen in het Nederlands, hopende dat dit meer opleverd.

Ik gebruik nu al enige tijd de GS290 en krijg van iedereen aan de telefoon te horen dat er een echo is en dat mensen zichzelf dubbel horen. Wanneer ik het gespreksvolume iets zachter zet is dit minder, maar vervolgens hoor ik bijna niets meer. Zijn hier meer gebruikers met deze telefoon die hier last van hebben? Zoals bijvoorbeeld ook dat het scherm op zwart gaat tijdens het bellen en ik geen nummers kan invoeren? Begin een beetje moe te worden van deze telefoon, maar goed, dat terzijde…

v0.18 lost een bug op waarbij de GS290 last had van een echo tijdens het bellen via bluetooth, misschien lost dit jou probleem ook op…

1 Like

Hmm interessant idd. Nou belde ik niet via bluetooth, maar wellicht dat deze update mijn probleem kan verhelpen. In ieder geval bedankt voor de tip! Ik laat het hier wel weer even weten.

0.18 kan hij nog niet vinden. Heb nu 0.17. Wellicht heb ik nog even geduld nodig voordat de udate voor de GS290 wordt vrijgegeven?

‘dev’ versie is al beschikbaar, ‘stable’ nog niet, die zal in de komende dagen wel online komen…