Melding volle opslag

Hoe kan ik de contante meldingen uitzetten van een volle opslag? Ik kan alleen ophogen maar nergens het gebruik van de opslag uitzetten of weigeren. Heeft iemand enig idee hoe dit werkt, ik krijg dagelijks meerdere meldingen, te veel om nog prettig mijn telefoon te gebruiken.
Alvast bedankt voor de reactie!
Groetjes, Carlijn

1 Like

Bedoel je de opslag van je telefoon of van je Murena account (waarschijnlijk veroorzaakt door foto-backup/upload). Uitzetten heeft geen zin, je moet het probleem oplossen.

Het gaat idd om mijn Murena account. Maar hoe los je dat probleem op? Je kunt alleen opslag bij kopen nergens kan ik vinden hoe ik dat kan weigeren en de meldingen dat de opslag vol is wil ik niet langer krijgen, ik weet alleen niet hoe…

Je kunt in instellingen - accounts op je Murena account klikken en daar je synchronisatie aanpassen door alles uit te vinken dat je niet gebruikt.

Dus alle synchronisatie gaat naar de cloud en de meldingen stoppen zodra je niets meer laat synchroniseren met de cloud… Simpel gezegd (en dan snap ik als nieuwe gebruiker het dus ook).
Dank je Gaea!!

Uhm het blijkt zo toch niet te werken. Alle synchronisaties uitgezet en ik ontvang vervolgens gewoon weer een melding dat mijn opslag vol is… Wat begrijp ik nou niet hierin?

Omdat de upload al geschied is. Je moet het ergens via de browser ook wissen.

1 Like

Geen idee hoe ik daarin kom. Ik vind het blijkbaar maar ingewikkeld, dat is wel duidelijk. Jammer dat het vergroten van je cloud waar kosten aan verbonden zijn zo simpel is maar het stopzetten ervan abracadabra.

Uiteindelijk zul je via een browser in je cloud account moeten inloggen en zo alle bestanden zoals foto’s en filmpjes verwijderen om opslagruimte vrij te maken.
Dan gaat die melding ook weg.

1 Like

Dat heb ik vanmorgen idd ook uitgevogeld, Het duurde even voordat ik het gevonden had allemaal maar idd veel data er maar uit gehaald en nu is er weer ruimte. Alle synchronisaties uitgezet dus nu loopt de opslag niet meer vol.
Dank voor het meedenken!!