Meldingen standaardapps uitzetten

Ik kan de instelling voor meldingen niet omzetten naar ‘uit’ van meerdere standaardapps. Zie screenshot. Deze staan standaard aan en de virtuele schakelaar is inactief gemaakt voor alle standaardapps. Ook in de app vind ik geen instelling om meldingen uit te zetten.

Ik wil graag voor bijv. de standaard mail app, waarin ik met 3 accounts werk, voorkomen dat ik voor íedere binnenkomende email een geluidje hoor en een icoontje in statusbalk krijg…

Gebruik sinds februari Murena op FP6, versie vandaag bijgewerkt naar /e/OS3.6 maar nog steeds bestaand probleem.

OK. Had hier nog nooit naar gekeken, maar op mijn Nothing Phone (1) 3.7.1-A16 kan ik dit ook niet wijzigen voor bijvoorbeeld de telefoon in het scherm dat je noemt. Zelf gebruik ik Thunderbird als app voor mijn mail. Van deze app zijn de meldingen wel uit te schakelen. Misschien is dat een oplossing.

Ja thanks, dat is de eerste workaround optie inderdaad. Ik gebruik Thunderbird al voor e ander mailaccount, als dit helemaal niet uit kan ga ik dat maar doen