Installeren Bank App ABN AMRO

Met veel moeite is het gelukt om op een oude Wileyfox Swift /e/ te installeren. Nu heb ik de nodige apps geinstalleerd en heb ik een werkbare telefoon. Het zou alleen nog mooi zijn als het zou lukken om de bankieren app van ABN AMRO erop te zetten. Ik heb het forum bericht gelezen over Magisk, dat heb ik uitgevoed maar nog steeds stopt de app. Heeft iemand nog suggesties?

Waneer stopt de app? Heb net de app geinstalleerd maar ik heb geen rekening daar.

Heeft ABN Amro geen mobile website? Dan zou je een snelkoppling kunnen maken op je homescreen.

De app stopt direct na het starten. Ik ben nu /e/ opnieuw aan het installeren en ga kijken of dat helpt

[Update 25-10]
Als ik een oudere versie installeer (v10.38) dan lukt het wel. Deze versie verwijst dan wel gelijk naar de playstore om de nieuwe versie te installeren. Na het installeren van de nieuwste versie (10.45) stopt de app direct bij het opstarten.

Ik zie bijvoorbeeld wel dat KNAB wel installeerd en start.

Ik ga contact opnemen met ABN-AMRO waarom de app niet willen starten op een custom ROM.

Ik heb vanuit Aurora store v10.49 geïnstalleerd en deze start normaal. Heb eveneens geen rekening bij deze bank.