Installeren Bank App ABN AMRO

Ik heb RABO en ING gemaild met de vraag of ze de app als apk beschikbaar willen stellen voor mensen met bijvoorbeeld /e/ op hun telefoon. Kreeg het standaard antwoord. Ook bij ASN. Alleen van Triodos kreeg ik een reactie waarin ze vertelden de mogelijkheid te gaan onderzoeken hun app buiten de PLAY en APP store om beschikbaar te stellen.

Inmiddels zijn we een paar updates verder en werken de ICS app en de app van ABN-AMRO bij mij weer volledig.

Dit werkt sinds de laatste /e/OS update voor mij in de Rabobank app trouwens. microG heeft de QR scanning van Google Play Services geimplementeerd. Dus mogelijk voor jou ook als je naar 0.14 update.

Ik heb 0.13-2020121590522 op de Gigaset GS290 staan en er zijn geen updates beschikbaar. Bij de Rabobank app doet de QR scanning het nog niet. Wat jij zegt zou kunnen betekenen dat als de 0.14 versie komt de QR scanning het wel zou doen. Ik zal dan nog even moeten wachten.

Ja, precies dat. Op mijn FP3 werkte het op /e/OS 0.13 nog niet maar op /e/OS 0.14 met de nieuwe microG versie wel.